Verzenden

Wij verzenden iedere werkdag
Onze producten worden ingepakt (uiteraard in milieuvriendelijke materialen: karton of bioplastic!) en verzonden door onze verzendpartner Sipack. Als je bestelling & betaling vóór 15.30 binnen zijn, gaan je producten dezelfde dag nog de deur uit. Je ontvangt een bestelbevestiging waarmee je je bestelling van begin tot eind kunt volgen, en zodra hij met de post meegaat krijg je nog een mail met de Track & Trace-code.
Handig om te weten: heb je een vraag over je bestelling, stel die dan voordat je bestelt. Onze verzendpartner kan vragen die je bij je bestelling in het opmerkingenveld zet niet beantwoorden. Vragen kun je stellen via vragen@cutecotton.nl of via onze vragenlijn (di-vrij van 9.00-11.30 op 020-8453979), dan helpen we je graag verder!

Combi-bestellingen Cute Cotton
Bestel je tegelijkertijd bij De Groene Vrouw en Cute Cotton? Neem vóórdat je je bestelling plaatst even contact op met onze klantenservice via vragen@groenevrouw.nlvragen@cutecotton.nl of onze vragenlijn (di-vrij van 9.00-11.30 op 020-8453979), dan helpen we je graag verder! Wij laten onze verzendpartner je bestellingen dan samen verpakken/verzenden en wij storten de teveel betaalde verzendkosten naar je terug! Let op: dit kan alleen als je vooraf contact opneemt, anders worden je bestellingen automatisch apart verzonden en betaal je dus ook 2x verzendkosten! Achteraf aangeven dat je bij beide shops hebt besteld, is helaas niet mogelijk.

Verzendkosten

Nederland
Brievenbuspost  € 3,95
Pakketpost  € 4,95
België
Brievenbus- & pakketpost  € 7,95

Voor overige bestemmingen gelden andere tarieven, zie de automatische berekening in je winkelmandje of neem even contact met ons op voor de mogelijkheden!

Let op! Wij verzenden brievenbuspost in een verpakking die voldoet aan de (maximale) formaten voor brievenbuspost, zoals bepaald door PostNL. Is je eigen brvenbus te klein, dan krijgen wij het poststuk weer terug. We nemen dan contact met je op en verzenden het opnieuw, waarbij we je wel vragen de extra verzendkosten aan ons te vergoeden. Dit geldt ook voor onvolledig of foutief opgegeven adressen, je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste gegevens!

Gratis verzenden
Bestellingen boven de 70 euro worden binnen Nederland gratis verzonden door middel van pakketpost met Track & Trace. De webwinkel geeft automatisch de optie 'gratis verzenden' binnen Nederland. Let op: Voor België geldt een francobedrag van € 100,-. Om hiervan gebruik te maken, willen wij je vragen even een mailtje te sturen, dan storten wij het verzendbedrag direct naar je terug!

Verzenden naar een afhaalpunt
Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk de pakketten naar een afhaalpunt te laten sturen.

Retourneren of Ruilen
Ben je niet toch niet helemaal tevreden over je bestelling of een deel daarvan, dan kun je deze uiteraard retourneren. Je kunt hiervoor binnen 14 dagen na het ontvangen van je bestelling contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar vragen@groenevrouw.nl. Vermeld hierin je naam, ordernummer, de terug te sturen artikelen en de reden van retournering. Omdat een groot deel van ons assortiment voor persoonlijk gebruik is, is het niet mogelijk om artikelen terug te sturen waarvan de verpakking is geopend.

Wat kun je retourneren of ruilen?
Onze producten zijn hygiënisch verpakt en voor persoonlijk gebruik. Daarom kun je niet alle producten ruilen of retourneren.

De volgende producten kun je ruilen of retourneren:
- Pompflacons, rollers en sticks waarvan het productseal nog intact is en de verpakking niet is beschadigd
Supplementen en andere producten waarvan de verpakking ongeopend/onbeschadigd is

De volgende producten kun je niet ruilen of retourneren:
- Onze blikjes zijn niet geseald en kunnen daarom helaas niet worden geretourneerd of geruild, tenzij hier een aantoonbare reden voor is

Terugsturen van ongebruikte artikelen gebeurt op je eigen verantwoordelijkheid en kosten. Als wij je retourzending in goede staat (onbeschadigd, ongebruikt en in originele onbeschadigde verpakking) hebben ontvangen betalen we je de kosten van de aankoop van het product terug. Stuur je de volledige bestelling terug, dan krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief de originele verzendkosten teruggestort. Bij ruilingen is het terugsturen eveneens op eigen verantwoordelijkheid en kosten, maar de kosten voor verzending van het nieuwe gewenste artikel nemen wij voor onze rekening. Neem altijd eerst contact op, voordat je een product naar ons terugstuurt!

Is je bestelling niet compleet of zit er een verkeerd product in?
Is er iets niet in orde met je bestelling, laat ons dat dan zo snel mogelijk - maar uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst - weten via verzendingen@groenevrouw.nl. We controleren alle zendingen zorgvuldig, maar het is altijd mogelijk dat er toch iets mis gaat. Uiteraard lossen we dit voor je op!